• 1396/11/25 - 16:58
  • 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاههای نیازسنجی سلامت جامعه ویژه پرسنل ستادی و محیطی برگزار گردید.

کارگاههای نیازسنجی سلامت جامعه با شرکت مدیران ، کارشناسان مسئول و کارشناسان استان و شهرستان و همچنین پرسنل مراکز محیطی شهری و روستایی در 4 روز برگزار گردید.

 

اولین جلسه از کارگاههای نیازسنجی سلامت جامعه با شرکت مدیران ، کارشناسان مسئول  و کارشناسان استان و شهرستان برگزار گردید. 

در ابتدای جلسه دکتر ایزانلو ضمن تاکید بر اهمیت آموزش در سطح جامعه، نیازسنجی سلامت را جهت آموزش همگانی و عموم ی بسار با اهمیت و  هزینه اثر بخش قلمداد نمودند.

در دامه  آقای گلشیری مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت با طرح موضوع کشوری طرح نیازسنجی سلامت ، انجام و اجرای آن از سطح خانه های بهداشت،  خدمات جامع سلامت، مرکز شهرستان، معاونت بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی و در نهایت وزارت بهداشت را ارائه نمودند.  

در این جلسه حاضران با مباحثی از جمله مهارتهای برقراری ارتباط فردی، مهارتهای جلب مشارکت ، برنامه ریزی علیاتی مشارتی و آموزشی، ترغیب سازی  و پایش  و ارزشیابی اجرای طرح گردید.

لازم به ذکر است گارگاه نیازسنجی برای ستاد مرکز بهداشت استان و شهرستان بصورت صبح و عصر برگزار گردید و جلسات بعدی در روزهای 28 و 29 بهمن ماه ویژه مراکز خدمات جامع شهری و روز 30 بهمن ویژه مراکز و خانه های بهداشت روستایی در 4 روز متمادی برگزار گردید. 

مدت زمان تعیین شده برای اجرای این طرح از سوی وزارت متبوع زمان 2 تا 4 ماه تعیین گردیده است که با برگزاری این کارگاهها این طرح دس استان قم کلید می خورد .

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 28881
کلمات کلیدی