• 1398/10/14 - 08:41
  • 114
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

.

 

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

قاسم سلیمانی، عاشقی خاکی که به معشوق افلاکی رسید

 

قاسم سلیمانی، عاشقی خاکی که به معشوق افلاکی رسید

 

سرباز صلح ایرانی سالهای سال در جبهه های حق علیه باطل، مخلصانه و شجاعانه مجاهدت ورزید و با رشادت ها و ایثارگری های بی نظیرش مسیری حسینی گونه طی کرد، تا اینکه سحرگاه جمعه ۱۳ دی ماه در ۶۳ سالگی به آرزوی دیرینه اش رسید و به همرزمان آسمانی اش ملحق شد.

سحرگاه جمعه که آسمان را نظاره گر بودم گویی این آبی بی کران کبود خشم داشت و اندوه، او که جنایتی ددمنشانه را شاهد بود، بی قراری می کرد و من صبحگاه دلیل این بی تابی و اضطرابش را دانستم.

کابوسی که جمعه را تصاحب کرده، بیداری ندارد و ماجرای سرداری که به معشوق می رسد بی انتهاست.

شاید بگوییم؛ ما به دی ماه پر حادثه عادت داریم ، اما اتفاق ۱۳ دی ماه ۹۸  حادثه ای نیست که بتوان به آن عادت کرد ، داغی که سحرگاه امروز بر دل میلیون ها مسلمان و ایرانی و ارادتمند نهادند سرد شدنی نیست.

غمی جگرسوز که تا عمق جان ها نفوذ کرده، التیامی ندارد جز به پا خواستن دوباره ی حاج قاسم سلیمانی ها...

ساعت هاست که نفس ها در سینه حبس شده، بغضی گلو را می‌فشارد، چشمها از سر دلتنگی می بارد و قلب ها بی قرار سردار دلهاست.

این روز به نام بزرگمردی ثبت شد که اغراق نیست اگر بگویم محبوبیتش جهانگیر بود، پیر و جوان، مرد و زن، اصول گرا، اصلاح طلب و اعتدال گرا ندارد، او را همه دوست داشتند.(دارند).

حاج قاسمی که سیمای نورانی، لبخند دلنشین، فداکاری ها، همدردی هایش با مظلومان و محرومان، خط مشی خمینی گونه و هدف حسینی وارش، او را محبوب ترین ساخته بود.

سرداری که رشادت ها، فداکاری ها و نگاه نافذش دل هر ظالم و جفاکاری به لرزه میاندازد، عروج کرد.

شهادت رسم و هنر مردان خدا است

و حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از این مردان که مخلصانه و خاضعانه جهاد کرد و با نوشیدن شهد شیرین شهادت به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

باشد تا روزی که همه مان حاج قاسم سلیمانی باشیم و مسیر پرفتوح او را طی طریق کنیم

 

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبر : 34857
کلمات کلیدی