• 1396/01/20 - 13:35
  • 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت برگزار شد

با حضور نمایندگان مرکز بهداشت شهرستان و نمایندگان گروههای ستاد معاونت بهداشتی جلسه برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای هفته سلامت 96 به میزبانی گروه آموزش سلامت استان در تاریخ 17 فروردین ماه برگزار گردید.

با حضور نمایندگان مرکز بهداشت شهرستان و نمایندگان گروههای ستاد معاونت بهداشتی جلسه برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای هفته سلامت 96 به میزبانی گروه آموزش سلامت استان در تاریخ 17 فروردین ماه برگزار گردید. در ابتدای جلسه مدیرگروه آموزش درخصوص موضوع هفته سلامت و گرایش بار بیماریها از بیماریهای جسمی به بیماریهای روحی روانی و دلیل نامگذاری روزجهانی بهداشت را مطرح نمودند و با توجه به موضوع، ضرورت آموزش و توجیه کارشناسان سلامت روان مراکز را جهت فرهنگ سازی و انتقال آموزشها مورد تاکید قرار دادند. سپس گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه گردید.  در این جلسه مقرر گردید ضمن اجرای گسترده اطلاع رسانی از کلیه ظرفیتهای ممکن، جلسات آموزشی ویژه کارشناسان سلامت روان، اعضای تیم سلامت در مراکز محیطی و ستادی نیز برگزار گردد. همچنین جشن ویژه تیم سلامت معاونت بهداشتی همزمان به سومین روز از هفته سلامت با عنوان طرح تحول و ارتقاء کیفیت زندگی همراه با تقدیر و تشکر از فعالان عرصه سلامت برگزار گردد.

لازم به ذکر است شعار روز جهانی بهداشت بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم تعیین شده است که با توجه به تغییر زمان هفته سلامت در جمهوری اسلامی ایران به هفته اول اردیبهشت ماه و تعیین شعار هفته سلامت با عنوان : زندگی سالم با نشاط و امید، برنامه های هفته سلامت بر اساس این دو موضوع طراحی و اجرا خواهد گردید.

 

 


  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 26515
کلمات کلیدی