• 1394/04/14 - 09:02
  • 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بزرگترین مناقصه واگذاری خدمات سلامت درطرح تحول نظام سلامت درکلانشهر قم ، آغاز گردید

فعالیت مراکز سلامت جامعه و پایگاه های سلامت با توزیع اسناد مناقصه واگذاری این مراکز کلید خورد. این اسناد از روز یکشنبه 14 تیرماه تا شنبه 20 تیر به مدت یک هفته و در محل سالن سلامت مرکز بهداشت استان توزیع می گردد.

 

بزرگترین مناقصه واگذاری خدمات سلامت درطرح تحول نظام سلامت درکلانشهر قم ، آغاز گردید. دراین مناقصه 18 مرکز سلامت جامعه وبیش از 70پایگاه سلامت به بخش خصوصی، خیریه وشرکتهای تعاونی خدمات بهداشتی درمانی واگذار خواهد شد. این مناقصه، با توجه به حجم بالای پیمانکاران، بزرگترین مناقصه درطرح تحول نظام سلامت درحوزه بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی قم می باشد.

واگذاری پاکتهای مناقصه باشرکت  بیش از 85 پیمانکار واجد شرایط ازصبح امروز 14تیر94 آغاز و تا 20 تیرماه ادامه خواهد داشت . قابل ذکراست؛ در این مناقصه خدمات سلامت سطح اول در حوزه بهداشت به بیش از 700000 نفراز همشهریان در کلانشهرقم با تشکیل پرونده خانوار بطور رایگان ارائه خواهد شد.

با توزیع اسناد مناقصه واگذاری مراکز سلامت جامعه و پایگاه های سلامت، فعالیت این مراکز کلید می خورد. این اسناد از روز یکشنبه 14 تیرماه لغایت شنبه 20 تیر به مدت یک هفته و در محل سالن سلامت مرکز بهداشت استان توزیع می گردد.

متقاضیان پس از تحویل اسناد از رروز دوشنبه 94/4/15 به مدت ده روز فرصت دارند تا اسناد و مدارک لازم را تکمیل و عودت دهند. در تاریخ 94/4/24 ، جلسه سایت ویزیت تشکیل و بازگشایی پاکات در تاریخ 3 و 4 مردادماه 94 انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 20122
کلمات کلیدی