• 1398/08/22 - 14:37
  • 98
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای طرح ملی بررسی شیوع ناباروری از 18 آبان لغایت پایان آذرماه در استان قم

همزمان با کل کشور طرح ملی بررسی شیوع ناباروری از 18 آبان لغایت پایان آذرماه جاری با هدف تعیین درصد ناباروری در استان به اجرا درخواهدآمد

     همزمان با کل کشور طرح ملی بررسی شیوع ناباروری از 18 آبان لغایت پایان آذرماه جاری با هدف تعیین درصد ناباروری در استان به اجرا درخواهدآمد. از آنجا که حصول اطلاع از درصد شیوع ناباروری یکی از الزامات سیاستگزاری و جذب منابع می باشد اجرای این طرح یکی از تکالیف وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاههای علوم پزشکی در راستای اجرای سیاستهای جدید جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه ریزی در جهت کمک به زوجین نابارور می باشد.

با توجه به گزارشهای متفاوت در خصوص شیوع ناباروری در ایران ، وزارت بهداشت اقدام به اجرای این طرح در تمام استانهای کشور نمود که در استان قم نیز این پروژه جهت 70 خوشه در مناطق شهری و روستایی (670 خانوار شهری و 30 خانوار روستایی) توسط کارشناسان مامایی با مراجعه به درب منزل و مصاحبه با زنان واجدالشرایط انجام خواهد گردید.

 

از همشهریان گرامی درخواست می شود با همکاران پرسشگر معاونت بهداشتی که دارای کارت شناسایی ممهور به مهر حراست مرکز بهداشت استان می باشد همکاری لازم را د اشته باشند. 

 

طرح بررسی شیوع ناباروری در اصفهان اجرا می‌شود

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 34191
کلمات کلیدی