• 1396/08/15 - 14:15
  • 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در استان قم

برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی 97-96 با مراسم افتتاحیه این برنامه در یکی از مدارس ناحیه 4 قم آغاز گردید.

برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی 97-96 با مراسم افتتاحیه این برنامه در یکی از مدارس ناحیه 4 قم آغاز گردید. در این برنامه که مسولین اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، مسئولین نواحی و مسئولین مرکز بهداشت استان وشهرستان از گروههای آموزش سلامت و سلامت خانواده و مدارس حضور داشتند مسئول اموزش و پرورش ناحیه 4 و مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی سخنانی در خصوص اهمیت و نقش دانش آموزان در یادگیری آموزه های بهداشتی و انتقال آن به هم سانان و دانش آموزان دیگر و همچنین در خصوص چگونگی اجرای برنامه ارائه نمودند. در ادامه دانش آموزان با قرائت سوگند نامه سفیران دانش آموزی هم قسم شدند تا در یادگیری و انتقال دانش بهداشتی خود در حفظ و ارتقاء سلامت خود و دانش آموزان دیگر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. اجرای سرود سفیر سلامت دانش آموزی توسط دانش آموزان و اهداء هدایای ویژه سفیران از سوی مسئولین نیز یکی از برنامه های این مراسم بود. 

در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از فعالیتهای دانش آموزان در زمینه بهداشت و سلامتی و همچنین جشنواره غذای سالم برگزار گردیده بود که مورد استبقال قرار گرفت. 

 

لازم به ذکر است در سال تحصیلی گذشته تعداد 22600 سفیر سلامت دانش آموزی جذب و آموزش داده شد که در سال جاری نیز برنامه ریزی لازم جهت آموزش تعداد 35 هزار دانش آموزی انجام گردیده است. 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 28175
کلمات کلیدی