• 1399/07/27 - 10:10
  • 159
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

53 مورد امکنه در راستای اعمال محدودیتها در هفته گذشته پلمب و یا غیرفعال شد

با اعلام محدودیتهای اعلام شده از ستاد استانی پیشگیری از کرونا و همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم(س) و شهادت امام رضا(ع) تعداد 53 امکنه شامل گیم‌نت. آشپزخانه. کبابی. آموزشگاه‌، قهوه خانه. قلیان سرا. لبنیاتی و نانوایی پلمب و یا غیرفعال گردید. در طول هفته گذشته تعداد 1550 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، ورزشی ، مساجد، هیئات و . .. انجام و تذکرات لازم به متصدیان متخلف ارائه و در صورت عدم توجه به مجدودیتها و نیز عدم انجام شیوه نامه های بهداشتی مربوطه امکنه مذکور پلمب و یا غیرفعال شدند

 

با اعلام محدودیتهای اعلام شده از ستاد استانی پیشگیری از کرونا و همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم(س) و شهادت امام رضا(ع) تعداد 53 امکنه  شامل گیم‌نت. آشپزخانه. کبابی. آموزشگاه‌، قهوه خانه. قلیان سرا. لبنیاتی و نانوایی پلمب و یا غیرفعال گردید. در طول هفته گذشته تعداد 1550 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، ورزشی ، مساجد، هیئات و . .. انجام و تذکرات لازم به متصدیان متخلف ارائه و در صورت عدم توجه به مجدودیتها و نیز عدم انجام شیوه نامه های بهداشتی مربوطه امکنه مذکور پلمب و یا  غیرفعال شدند.  نظارت بر دفن اجساد کرونایی در شهر و روستا و نیز نظارت بر رعایت پروتکل ها در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و کلرسنجی اب اشامیدنی از دیگر فعالیتهای بازرسان مرکز بهداشت در هفته گذشته بوده است. 

همشهریان گرامی در جهت حفظ سلامت خود و خانواده و نیز قطع زنجیره کرونا و کاهش موارد ابتلاء در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه 190 گزارش نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسان مرکز بهداشت مورد رسیدگی قرار گیرد. 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 37443