• 1400/09/10 - 23:10
  • 214
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دکتر سیامک محبی؛

۲۴۹ هزار رهگیری در طرح شهید سلیمانی انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به عملکرد یک سال گذشته طرح شهید سلیمانی در استان قم گفت: از ابتدای آذرماه سال قبل تاکنون ۲۴۹ هزار و ۱۲۹ تن در استان مورد رهگیری قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که عصر روز چهارشنبه در سالن کرامت استاندار قم برگزار شد گفت: از ابتدای آذرماه سال قبل تاکنون ۲۴۹ هزار و ۱۲۹ تن در طرح شهید سلیمانی مورد رهگیری قرار گرفتند.

وی تعداد ارجاع‌های صورت گرفته به مراکز منتخب توسط تیم‌های رهگیری را نیز ۶ هزار و ۷۲۹ تن ذکر کرد و گفت: ۲ هزار و ۸۹۵ تن نیز  در قالب تیم‌های مراقبت در منزل فعالیت داشتند و ۳۳۹ تن با همکاری عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ارجاع داده شدند.

محبی با اشاره به ۱۹۱ هزار و ۷۰۸ مورد بازرسی توسط گروه سلامت محیط کار افزود: ۷۷ هزار و ۲۴۷ مورد بازدید توسط نیروهای بسیج و ۳۷ هزار و ۵۲۶ مورد نیز از سوی هلال احمر صورت گرفت.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: ۵۶ هزار و ۳۸۸ مورد اخطار و ۶ هزار و ۱۷۶ مورد پلمب و غیرفعال کردن را نیز در این طرح داشتیم.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48476

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید