• 1401/02/08 - 13:35
  • 155
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نهم اردیبهشت ماه ، روز روانشناس بر تلاشگران عرصه سلامت روان مبارک

دکتر سیامک محبی طی پیامی ، نهم اردیبهشت ماه، روز روانشناس و مشاور را تبریک گفتند. در این پیام آمده است:

 
 
دکتر سیامک محبی طی پیامی ، نهم اردیبهشت ماه، روز روانشناس و مشاور را تبریک گفتند. در این پیام آمده است:
 
به نام صاحب روان‌ها
 
روز نهم اردیبهشت ماه مزین شده است به نام علم روانشناسی، و  در مورد این علم همین بس که از علوم اعطاشده الهی به بشریت است و رسالتش شفای روح است، روحی که خداوند متعال در قرآن می فرماید «فاذا سوّیته و نفخت فیه من روحی ...» آن هنگام که آن را نظام بخشیدم و از روح خودم در آن دمیدم ...».
 
بنابراین روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند چونان که تزکیه و ترمیم و بازآفرینی روانی سالم و الستی را اول در جهان خویش هویدا می‌کنند و بعد این تزکیه زندگی شده را به دست‌اندازهای روح و روان بشریت می‌کشانند.
 
اینجانب  روز روانشناس و مشاور، را به تمام همکارانی که همواره و بویژه در شرایط بسیار سخت و پرتلاطم کرونایی با تمام مشکلات، در عرصه نظام سلامت برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.  بدون شک حضور شما در جبهه مدافعان سلامت در گذر از بحران ایجاد شده بسیار مهم و ارزشمند بوده و نقش بی بدیل تان در کاهش استرس و نگرانی در جامعه ستودنی است.
بی تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و ذخیره ای است غنی برای آخرت که نصیب بندگان صالح و خداجوی می شود. برای همه شما عزیزان تندرستی، توفیق و موفقیت روزافزون آرزومندم.
 
دکتر سیامک محبی
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان قم
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 51012

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید