• 1397/04/10 - 13:16
  • 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست مشاورین امور بانوان و خانواده استان به میزبانی مرکز بهداشت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

این نشست با حضور مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان در سالن امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم و به میزبانی معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد. در این نشست که تمامی مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند مباحث مربوط به جمعیت و خانواده مطرح و بحث و تبادل نظر شد.

 

نشست مشاورین امور بانوان و خانواده در دستگاه های اجرایی استان قم به میزبانی مرکز بهداشت استان و د انشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

این نشست با حضور مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان در سالن امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم و به میزبانی معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد. در این نشست که تمامی مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند مباحث مربوط به جمعیت و خانواده مطرح و بحث و تبادل نظر شد.

همچنین با توجه به نامگذاری هفته اول تیرماه به نام مبارزه با مواد مخدر، موضوع مواد مخدر در بانوان و پیشگیری از اعتیاد در جوانان و نوجوانان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سرکار خانم ظهیری مدیرکل امور بانوان استانداری قم در این جلسه گزارشی از برنامه های این اداره کل ارائه و بر اجرای برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 29766
کلمات کلیدی