• 1398/03/25 - 12:08
  • 94
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

علاوه بر مراکز 169 ایستگاه موقت و سیار سنجش فشار خون در استان قم استقرار یافت

علاوه بر مراکز با استقرار 169 ایستگاه موقت و سیار در بیمارستانها و کلینیک های دولتی و خصوصی، و رایزنی و هماهنگی با تعدادی از اماکن و نقاط پرتردد سطح شهر از جمله سرپرستی های بانگها، مجتمع های تجاری، فروشگاههای بزرگ، دانشگاهها و ... تعداد 322 نفر جهت انجام سنجش فشار خون آماده ارائه خدمت شدند که با توجه به تردد واستقبال مردمی تعداد اکیپ ها تعیین می گردد.

همزمان با آغاز مرحله عملیاتی طرح بسیج ملی فشار خون بالا فعالیت واحدهای مختلف معاونت بهداشتی در استان و شهرستان به اوج خود رسید. بعد از یک ماه اطلاع رسانی و آموزش و اماده سازی زیرساختهای اجرای بسیج ملی فشار خون این طرح وارد فاز غربالگری شد. در این مرحله با آماده سازی کلیه مراکز و پایگاههای سلامت سطح شهر جهت انجام غربالگری، علاوه بر مراجعین روزانه ، افراد با مراجعه به مراکز و پایگاهها اقدام به سنجش فشار خون خود می نمایند.

 

علاوه بر مراکز با استقرار 169 ایستگاه موقت و سیار در بیمارستانها و کلینیک های دولتی و خصوصی، و رایزنی و هماهنگی با تعدادی از اماکن و نقاط پرتردد سطح شهر از جمله سرپرستی های بانگها، مجتمع های تجاری، فروشگاههای بزرگ، دانشگاهها و ... تعداد 322 نفر جهت انجام سنجش فشار خون آماده ارائه خدمت شدند که با توجه به تردد واستقبال مردمی تعداد اکیپ ها تعیین می گردد. 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 32759
کلمات کلیدی