• 1396/10/06 - 14:31
  • 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید و بررسی وضعیت مرکز خدمات جامع سلامت جعفریه با حضور مسئولین استانی

در پی درخواست های مردمی و اعضای محترم شورای شهر جعفریه در خصوص ساخت بیمارستان در این بخش، با حضور فرماندارقم، بخشدار، امام جمعه ، اعضای شورای شهر جعفریه و همچنین ریاست دانشگاه، معاونت بهداشتی و مسئولین مرکز بهداشت شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت جعفریه و پاچیان بازدید و بررسی های لازم در خصوص وضعیت مرکز بهداشتی و درمانی بخش انجام و تصمیماتی اتخاذ گردید.

بازدید و بررسی وضعیت مرکز خدمات جامع سلامت جعفریه با حضور مسئولین استانی

در پی درخواست های مردمی و اعضای محترم شورای شهر جعفریه در خصوص ساخت بیمارستان در این بخش،  با حضور فرماندارقم، بخشدار، امام جمعه ، اعضای شورای شهر جعفریه و همچنین ریاست دانشگاه، معاونت بهداشتی و مسئولین مرکز بهداشت شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت جعفریه و پاچیان بازدید و بررسی های لازم در خصوص وضعیت مرکز بهداشتی و درمانی بخش انجام و تصمیماتی اتخاذ گردید. 

در این نشست مقرر گردید مرکز خدمات جامع سلامت در آینده نزدیک در دو شیفت صبح و عصر بصورت فعال وحضور پزشک بصورت مقیم و آنکال در تمام ساعات شب حضور داشته باشد. در خصوص آزمایشگاه نیز مقرر گردید براساس آزمایشات روتین معاونت بهداشتی آزمایشات سطح یک در مرکز خدمات جامع جعفریه به قوت خودانجام شود. 

 

همچنین جهت مرتفع شدن مشکلات مربوط به اعزام بیمار از جعفریه به شهر قم مقرر گردید هماهنگی های درون بخشی با فوریتهای پیش بیمارستانی و اورژانس 115 از سوی دانشگاه صورت پذیرد تا من بعد مشکلی در خصوص اعزام بیمار از روستا به شهر وجود نداشته باشد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 28534
کلمات کلیدی