• 1401/05/28 - 21:49
  • 116
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

استقبال نمازگزاران قنوات و روستاهای تابعه از تیمهای واکسیناسیون سیار شهر قنوات

دکتر بهاره زارع، رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم ضمن تقدیر از استقبال شهروندان قنوات، از حضور تیم سیار واکسیناسیون گفت: در ادامه فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون در شهرستانها، بخش‌ها و روستاهای استان قم، از صبح امروز تیم‌ واکسیناسیون مرکز قنوات، در محل نماز جمعه این شهر مستقر و به تزریق واکسن کرونا به نمازگزاران نمود که مورد استقبال نمازگزاران گرامی واقع شد.

دکتر بهاره زارع، رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم ضمن تقدیر از استقبال شهروندان قنوات، از حضور تیم سیار واکسیناسیون گفت:  در ادامه فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون در شهرستانها، بخش‌ها و روستاهای استان قم، از صبح امروز تیم‌ واکسیناسیون مرکز قنوات، در محل نماز جمعه این شهر مستقر و به تزریق واکسن کرونا به نمازگزاران نمود که مورد استقبال نمازگزاران گرامی واقع شد.
دکتر زارع در ادامه افزود: در این روز همچنین 3 تیم سیار واکسیناسیون با استقرار در روستاهای جنت آباد مبارک آباد و بوستان شهدای قنوات در خدمت اهالی این شهر و روستاهای اطراف بودند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان، با اشاره به استقرار تیمهای سیار در جمعه هفته آینده در شهر جعفرآباد، پاچیان، قاهان و لنگرود، از هم استانی های عزیز خواست در صورتی که هنوز سابقه واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند و یا 6 ماه از آخرین تزریق واکسن آنها گذشته است در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 52844

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید