• 1394/10/22 - 21:28
  • 73
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تشکیل پرونده سلامت استاندار قم در بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت

استاندار محترم قم با حضور در مرکز بهداشت طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.

 

استاندار محترم قم با حضور در مرکز بهداشت  طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.  آقای مهندس محمد صادقی در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه، معاون بهداشتی  و دیگر مسئولین دانشگاه علوم  پزشکی قم برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده باتوجه به نو بودن طرح اجرای آنرا عزم و همت مسئولین و کارکنان زیرمجموعه دانسته و این طرح را طرحی کم نظیر و با برنامه معرفی نمودند. ایشان در بخشی از سخنان خود عنون کردند این طرح نگاهی پیشگیرانه دارد و باعث کاهش هزینه های دولت در حوزه درمان خواهد شد و در نهایت سلامت مردم را تامین خواهد کرد. ایشان جلب اعتماد و رضایتمندی مردم را بسیار با با اهمیت ارزیابی نموده و گفتند همه فعالیتهایی که انجام می شود اگر نتوانید اعتماد مردم را جلب کنید نتوانسته ای به هدف خود برسید و جلب رضایتمندی و اعتماد جامعه در موفقیت هر طرحی موثر می باشد. ایشان با تاکید به بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی  خاطر نشان کردند تلاش ما این است از هر آنچه در توان داریم  جهت تکمیل طرح و بهینه سازی آن جهت ارائه خدمت به مردم استفاده نماییم و مساعدت خود را به عنوان استانداری از شما دریغ نخواهیم کرد.
دکتر ایرانی خواه نیز در تشریح طرح ، پوشش کامل خدمات بهداشتی در کل شهر مقدس قم را از دستاوردهای طرح دانسته و با اشاره به استیجاری بودن تعدادی از پایگاهها خواستار تداون حمایتهای استانداری جهت تحقق کامل طرح و تملک کلیه فضاهای فیزیکی پایگاهها و مراکز شدند. 
دکتر آقاحسنی هم ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرای طرح، اجرای طرح وارنیش فلوراید را در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در جهت پیشگیری از پوسیدگی دندان کلیه دانش آموزان بسیار موثر و ارزشمند برشمردند. معاون بهداشتی تخمین هزینه های اجرای طرح در شهر قم را بالغ بر 75 میلیارد ریال برآورد نمودند که تاکنون 40 میلیارد آن هزینه شده است و جهت تامین اعتبار باقیمانده خواستار حمایتهای وزارت متبوع و مسئولین شدند. 

در پایان این جلسه استاندار قم به همراه ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون بهداشتی و هیات همراه طی بازدیدی از مرکز سلامت جامعه حافظ واقع در منطقه نیروگاه از نزدیک با روند ارائه خدمات بهداشتی  توسط این مرکز آشنا شدند.

 

در حاشیه این بازدید با تکمیل فرم و سنجش و تعیین شاخص های ارزیابی سلامت،  پرونده سلامت برای استاندار قم تشکیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبر : 22212
کلمات کلیدی