• 1394/08/13 - 13:22
  • 72
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بررسی راهکارهای ارائه خدمات مطلوب به مردم با حضور رئیس مرکز بهداشت استان و شهرستان و مسئولین مراکز و پایگاههای سلامت

با عنایت به واگذاری مراکز سلامت جامعه و پایگاههای سلامت ایجادی به بخش خصوصی و نیاز به هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات موجود صبح امروز نشستی با حضور روسای مرکز بهداشت استان و شهرستان و مدیران مراکز سلامت جامعه و پایگاههای سلامت برگزار گردید.

 

با عنایت به واگذاری مراکز سلامت جامعه و پایگاههای سلامت ایجادی به بخش خصوصی و نیاز به هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات موجود صبح امروز  نشستی با حضور روسای مرکز بهداشت استان و شهرستان و مدیران مراکز سلامت جامعه و پایگاههای سلامت برگزار گردید. 

با توجه به اینکه  مراکز و پایگاهها به مسئولین مربوطه واگذار و تجهیز آنها صورت گرفته است در این نشست مسائل ، کمبودها، و مشکلات مراکز مطرح و توسط مسئولین مرکز بهداشت بررسی و جلسه بصورت پرسش و پاسخ ادامه یافت تا راهکارهای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان گرامی استخراج گردد.

در این نشست مقرر گردید کلیه پرسنل مراکز خصوصی در محل خدمت خود حضور یافته و شناسایی محدوده پایگا ه و خانوارهای تحت پوشش انجام و پرونده خانوارها تشکیل و ارائه خدمات به خانواده ها انجام پذیرد و مشکلات پیش رو استخراج گردد تا در زمان آغاز رسمی فعالیت مراکز ایجادی ، همشهریان و همچنین پرسنل این مراکز هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. 

 


 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 21415
کلمات کلیدی