• 1395/01/11 - 14:23
  • 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیگیری شکایات سامانه 190

بازرسی و نظارت بر مراکز و اماکن مورد شکایت

در پیگیری های بعمل آمده درخصوص شکایات رسیده به سامانه 190 یک باب نانوایی و همچنین یک باب جگرکی مورد نظارت و بازرسی بهداشتی قرار گرفته و با توجه به عدم رعایت بهداشت فردی، محیط و ... تذکرات لازم به متصدیان مربوطه داده شد

در پیگیری های بعمل آمده درخصوص شکایات رسیده به سامانه 190 یک باب نانوایی و همچنین یک باب جگرکی مورد نظارت و بازرسی بهداشتی قرار گرفته و با توجه به عدم رعایت بهداشت فردی، محیط و ... تذکرات لازم به متصدیان مربوطه داده شده و برخی از نواقصی موجود در محیط در حضور کارشناس برطرف شده و مهلت 24 ساعته جهت رفع باقی نواقصی به وی داده شد.

همچنین در پی تماس تلفنی یکی از همشهریان با سامانه 190 درخصوص عدم رعایت بهداشت در یک مهمانپذیر ، بازرسان بهداشت محیط در محل حاضر و بررسی های لازم را انجام دادند ولی با توجه به شواهد موجود موردی مشاهده نگردید.

در ادامه نظارتها در روز گذشته در بازرسی از یک ساندویچی مقادیری خمیر ترش شده فلافل مشاهده و ضمن ارائه تذکرات لازم در خصوص رعایت بهداشت فردی، محیط و مواد غذایی خمیر فلافل مذکور معدوم و غیرقابل استفاده گردید.

 

همچنین در بازدید از یکی از مراکز تهیه و فروش مایحتاج زائرین مقداری غذای گرم، ساندویچ، انواع ترشک و شیرینی جات که در شرایط غیربهداشتی ، و محیطی غیربهسازی تهیه و عرضه می گردید که اقدام به جمع آوری و معدوم سازی اقلام مذکور گردید. 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 23210
کلمات کلیدی