• 1395/02/19 - 14:17
  • 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استاندار قم در حاشیه مراسم روز ماما استان قم را در طرح تحول موفق ارزیابی نمودند.

استاندار قم در مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما در حضور ماماهای استان با ذکر این موضوع که طرح تحول همانگونه که اسمش پیداشت باید در حوزه های مختلف نقش داشته باشد و به بهترین نحو ممکن عمل کند

استاندار قم  در مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما در حضور ماماهای استان با ذکر  این موضوع که  طرح تحول همانگونه که اسمش پیداشت باید در حوزه های مختلف نقش داشته باشد و به بهترین نحو ممکن عمل کند، گفتند  اقدامات بسیار خوبی در قم انجام شده که در زمینه طرح تحول در استان با اقداماتی که صورت گرفته از نظر مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت توانسته پوشش های صد در صدی داشته باشد که جای تقدیر دارد.

ایشان همچنین با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت گفتند با اقدامات خوبی که صورت گرفته طی سال گذشته حتی یک مادر باردار نیز جان خود را از دست نداده است.

استاندار قم ضمن تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی قم گفتند: استان قم در طرح تحول سلامت توانسته جزو موفق ترین استان های کشور باشد که باید این روند همچنان ادامه یابد. ایشان در ادامه فرمودند: مهممترین فصلی که می توان به آن پرداخت، این است که ما به لحاظ نگرش فکر کنیم که باید این تحول را در راستای بالا بردن سطح بهداشت و سلامت مردم در باورمان ایجاد و زیرساخت های لازم برای شرایطی که می تواند آن را محقق کند، فراهم کنیم.
ایشان با تاکید بر موضوع آموزش ادامه دادند: باید این را برنامه ریزی کنیم که برای اینکه هدف را به درستی محقق کنیم باید آموزش های لازم و اطلاع رسانی های مورد نیز انجام شود و در این راستا نیز باید با همه توان تلاش کرد و گام برداشت.
  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 23682
کلمات کلیدی